Határtalanul – HAT-KP-1-2023/1-001492 – Határtalanul kirándulás 2024 Szabadkától Fiuméig-Barangolás Délvidéken 2024. május 13-16-ig
Iskolánk 7. évfolyamos tanulói május 13-16. között részt vettek a Határtalanul kiránduláson, amelynek úticélja: Szerbia és Horvátország voltak. A programban résztvevő diákokat 4 pedagógus kísérte. A kirándulás megállói: Szabadka, Kishegyes, Palics, Zágráb, Crikvenica, Fiume, Abbázia, Varasd és Csáktornya voltak. Az élményben és programokban gazdag utazás pillanatai a PPT-ben megtekinthetőek.
Határtalanul – HAT-KP-1-2022/1-00050
2023. május 16. és 19. között iskolánk hetedik évfolyamos diákjai Határtalanul kiránduláson vettek részt. Az idei évben Erdély és az erdélyi magyarság múltjával, jelenével ismerkedhettek a program keretében. Életre szóló élményekkel gazdagodott az ötven résztvevő diák és az őket kísérő pedagógusok.
Köszönjük a szervezést és a kíséretet.
Szöveges kiegészítés a képekhez
Határtalanul – HAT-18-01 Tanulmányi kirándulás hetedikeseknek -2019
________________________________________________________________________________________________________________________
Határtalanul – 2016
Határtalanul – BGA-12-HA-“Tanulmányi kirándulások magyarlakta területekre”-2013
– Szerbia – képes beszámoló a programról
Határtalanul -BGA -11 – HA -01 -“Tanulmányi kirándulások magyarlakta területekre”- 2012
TÁMOP 3.1.7-11/2 – “Mintapélda” – Referencia-intézmény a horizontális tanulásért
Intézményünk 2014-ben jelentkezett a referenciaintézményi minősítésre. A 2015. augusztus 25-én történt eredményes minősítő eljárás után iskolánk felvállalja a referenciaintézményi szolgáltató szerepet, mint “Befogadó pedagógiai gyakorlat /integrációs pedagógiai program alkalmazásában mintaadó intézmény, referenciahely”.
Ebből a szerepvállalásból adódóan a következő feladatokat látjuk el: jó gyakorlatok átadását, bemutatóórák megtartását, műhelymunka feltételeinek biztosítását, konzultációk szervezését, lebonyolítását.
A fent említett területeken belül az alábbi résztevékenységek ellátását végezzük:
- tanulás-módszertani foglalkozások tartása,
- kooperatív tanulásszervezés megvalósítása,
- projektmódszer alkalmazása,
- konfliktuskezelési technikák kialakítása
- tanulói laptopok használata.
Az iskolánkat, mint referenciaintézményt az alábbiak jól jellemzik:
Befogadó, és az egyéni fejlődést biztosító oktatás-nevelés eljárásait érvényesítő pedagógiai módszereket alkalmaz.
Pedagógiai munkájában megjelenik a kompetencia alapú nevelés-oktatás tartalmainak és módszereinek alkalmazása.
Munkakultúráját nyitott nevelési-oktatási környezet jellemzi: a szülőkkel, a civil szervezetekkel, és a helyi társadalommal kiépített partnerkapcsolatai erősek.
Vezetése és tantestülete egyaránt elkötelezett a referenciaintézményi szolgáltatás feladataiban. Folyamatos önfejlesztésre kész. Önértékelési rendszert működtet. Vállalja a külső értékelésben való konstruktív részvételt.
Kidolgozott külső-belső szakmai kapcsolati formákkal rendelkezik. Szervezeti kultúrájára, pedagógiai gyakorlatára jellemző a team-munka és a pedagógusok közötti aktív együttműködés. Az IKT eszközöket és módszereket a pedagógiai programjában foglaltak szerint alkalmazza.
Mindezeket alapul véve kijelenthető, hogy intézményünk példaértékű a szolgáltatások színvonalának biztosításában és törekszik is ennek a továbbiakban történő megtartására.
TIOP-1.1.1-07/1 -2008-1174 – “Intelligens iskolák Székesfehérváron”
TIOP – 1.1.1-09/1 – 2010 – 0186 – “Tanulói laptop program Székesfehérváron”
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében iskolánk támogatást nyert a TÁMOP – 3.1.4-08/2. pályázat folytatásaként a “Tanulói laptop program”, a TIOP – 1.1.1-09 projekt megvalósítására. A “Tanulói laptop” pályázat segítségével lehetőségünk lesz az informatikai ismereteket, eszközöket és a kommunikációs kultúrát tanulóink számára hozzáférhetővé tenni, s ezáltal felkészíteni őket az új évezred információs társadalmára.
2009 -2015 TÁMOP 3.1.4
TÁMOP -3.1.4 -08/2 – 2008 -“Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés-
Innovatív intézményekben”
– Részletes leírás városunk honlapján
–– Összesített szakmai program
TÁMOP 2014-2015
“Víz, élet, egészség” – témahét program, Cikk és képek városunk honlapján, a Fehérvár TV riportja, összefoglalás
Gyermekirodalom projekt: Rumini összefoglaló
TÁMOP 2013-2014
“Törődj magaddal! – témahét program, összefoglalás
“Víz, élet, egészség” – témahét program
TÁMOP 2012-2013
“Törődj magaddal!” – témahét program, cikk városunk honlapján
“Víz, élet, egészség” – témahét
Gyermekirodalom projekt: Rumini projektterv
TÁMOP 2011-2012
Gyermekirodalom – projekt: Keménykalap és krumpliorr összefoglalás
“Törődj magaddal!” – témahét program, Cikk városunk honlapján
“Víz, élet, egészség” – témahét program
TÁMOP 2010-2011
Kompetencia alapú oktatás a 2010-2011-es tanévben megtekintés
Törődj magaddal! – témahét program, összefoglalás
Gyermekirodalom – projekt: Szeleburdi család összefoglalás
“Víz, egészség, élet!” témahét program, összefoglalás
TÁMOP 2009-2010
Nyertünk letöltés
Kompetencia területek letöltés
Elindultunk letöltés
Rumini gyermekirodalom – Projektoktatás letöltés, innováció – kosar.educatio.hu
Törődj magaddal! -témahét letöltés, innováció – kosar.educatio.hu
A Víz napja letöltés, innováció – kosar.educatio.hu
Környezetvédelem moduláris oktatás letöltés, innováció – kosar.educatio.hu
Szülői vélemények a kompetenciaalapú oktatásról
KEOP – 6.1.0/A/09 – 11 -“A fenntartható életmódot és az ehhez kapcsolódó viselkedésmintákat ösztönző kampányok (szemléletformálás, informálás, képzés)”
-Riport a Kossuth rádióban
Sajtóközlemény – A projekt összegzése
2009 – 2011 – “Hozd a formád, Magyarország!”
2009/2010 – plakát, életmód statisztika, Hozd a formád! – hét
2010/2011 –plakát , Cikk és képek a város honlapján, Cikk városunk honlapján, A Fehérvár TV riportja, A Fehérvár TV riportja, Cikk városunk honlapján, A projekt városi értékelése, Párbeszéd az egészségfejlesztésről
2010 – 2011 – “Csodapatika”
Bevezető, Fiókmesék a Fekete Sas Patikában, Fekete Sas Patikusképző,
2009 – 2010 – “Fűben, fában orvosság”